Predavanje “Istraživanja u marketingu - osnovni instrument za razumevanje ponašanja potrošača”

6.3.2014. – Danas je na Filozofskom fakultetu u organizaciji Centra za razvoj karijere Univerziteta u Beogradu održano predavanje pod nazivom „Istraživanja u marketingu - osnovni instrument za razumevanje ponašanja potrošača” koje je držala Maja Lonhardt Čikara, konsultant u jednoj od vodećih kompanija koje se bavi marketinškim istraživanjima GfK.

  Predavanju je prisustvovalo oko 50 studenata Univerziteta u Beogradu, najvećim delom sa Filozofskog, Ekonomskog i Fakulteta organizacionih nauka koji su imali priliku da saznaju kako u praksi funkcioniše rad u istraživačkoj agenciji, kako izgleda ceo istraživački proces, od zahteva klijenta do analize i prezentovanja podataka. Kombinujući predavanje i praktične vežbe, učesnici su se uputili u svrhu marketinških istraživanja, vrste i proces marketing istraživanja, kao i izazove sa kojima se istraživači susreću kako bi odgovorili na zahteve klijenata. Kroz vežbe su imali priliku da se oprobaju u ulozi istraživača i osmisle kako bi pristupili i koje bi metode koristili kako bi ispitali stavove potrošača o određenim brendovima.

Na samom kraju,  studentima i diplomcima zainteresovanim za rad u marketinškim istraživanjima predstavljena je mogućnost obavljanja prakse u GfK, gde    mogu da steknu nova iskustva i primene svoje došadašnje znanje  koje im kasnije može biti od velike pomoći prilikom zapošljavanja.