Najava: Radionice „Uči lako – saznaj kako“ (24.2.) i „Pripremi se za usmeni ispit“ (3.3.) na Pravnom fakultetu

 

02.02.2017. – Univerzitet u Beogradu, Centar za razvoj karijere i savetovanje studenata, organizuje dve CzRK radionice na Pravnom fakultetu. Radionice su namenjene studentima koji žele da unaprede svoje učenje i prezentovanje gradiva na ispitu, te poboljšaju efikasnost svojih rezultata na fakultetu. Prilagođene su mlađim studentima (prva i druga godina), ali se za učešće mogu prijaviti svi zainteresovani studenti Pravnog fakuleta.

 

Radionica UČI LAKO – SAZNAJ KAKO održaće se u petak, 24. februara 2017. sa početkom u 14 časova. Namenjena je studentima koje muče pitanja poput sledećih:

  •         Kako da se motivišem za učenje?
  •         Kako da organizujem proces učenja?
  •         Koji način učenja je najefikasniji?
  •         Kako da zapamtim obimno gradivo?

Na radionici, učesnici će međusobno razmeniti savete i iskustva, uraditi test kako bi odredili svoj stil učenja, razgovarati sa psiholozima o rezultatima testa, upoznati se sa različitim tehnikama učenja, načinima motivacije i organizacije vremena za učenje. Na kraju, imaće prilike da isprobaju tehniku „mape uma“, koja se pokazala efikasnom za pamćenje obimnog gradiva.

Rok za prijavljivanje učešća u ovoj radionici je 22.februar.

 

Radionica PRIPREMI SE ZA USMENI ISPIT održaće se u petak, 03. marta 2017. sa početkom u 11 časova. Namenjena je pre svega studentima koje trema ometa u prezentovanju znanja na ispitu, ali i svima koji žele da poboljšaju svoje usmeno izlaganje. Na radionici će biti reči o elementima koji su važni za efikasno usmeno izlaganje, a najhrabriji će imati priliku da provežbaju svoje veštine u simulaciji ispitne situacije, te dobiju povratne informacije i savete.

Rok za prijavljivanje učešća u ovoj radionici je 1.mart.

 

Prijavljivanje za radionice je obavezno, i vrši se putem formulara https://goo.gl/otVEDv

Radionice će održati psiholozi Selena Vračar i Milena Rajčević, na Pravnom fakultetu, u amfiteatru 1.

 

 

Tag: